SEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz Slovenija
NAJAVE
 
Tomanović najavio da će od Srbije tražiti bezbednosnu procenu ugroženosti Jugoslava Ćosića
Autor/izvor: SEEbiz
Datum objave: 16.11.2019. - 15:02:16
BEOGRAD - Advokat glavnog i odgovornog urednika Televizije N1 Jugoslava Ćosića, Zdenko Tomanović najavio je danas da će od nadležnih državnih organa zatražiti bezbednosnu procenu stepena ugroženosti njegovog klijenta i eventualnu zaštitu zbog kako je naveo, "kampanje" u kojoj je Ćosić prikazan kao "šiptarski plaćenik", prenosi Beta.

Tomanović je u pisanoj izjavi ocenio da su u kampanji protiv Ćosića, "pomoć američke ambasade, IREX-a i drugih zapadnih fondova za razvoj medija kao i poslovni projekat jedne od najvećih albanskih kompanija sa firmom iz Srbije, proglašeni kao krvavi američko-šiptarski keš".

"Uz to, objavljena je lažna fotografija uspešnog albanskog biznismena i vlasnika TV A2 CNN Albanija koji je sveden na mafijaša i narko dilera a Jugoslav Ćosić prikazan kao šiptarski plaćenik. Time su stvoreni uslovi da nasilje nad pravom preraste u nasilje nad pojedincem koji je sada obeležen kao predvodnik novinarskog tima koji vodi specijalni rat protiv Srbije i Srba", naveo je Tomanović.

Dodao je da je kampanja "u kojoj se nadmeću uvrede i neistine, sada prožeta i zastrašujućom sličnošću sa prošlim vremenima" i da je usmerena "subjektivno i objektivno na Jugoslava Ćosića i njegove kolege sa televizije N1".

"Opravdana izvesnost stanja ugroženosti našeg klijenta zahteva bezbednosnu procenu stepena ugroženosti koju ćemo zatražiti od nadležnih službi i državnih organa te eventualnu zaštitu zbog visokog stepena opasnosti koju generiše identifikacija novinara koji navodno rade direktno protiv interesa svoje zemlje i naroda i koji postaju moguće žrtve strasti i mržnje kreatora kampanje", naveo je advokat Jugoslava Ćosića.

Glavni i odgovorni urednik TV N1 Jugoslav Ćosić najavio je ranije da će podneti krivične prijave protiv aktera "organizovane i planirane kampanje" u kojoj ga kako je naveo, "pojedini režimski mediji" optužuju da je "plaćeni kosovski lobista".